Friday 2 March 2012

mengesan adanya jin dalam sesuatu barang keris,batu permata dan sbgnya

PETUA MENGESAN SENJATA/BATU/PERMATA/PURBA/PLASTIK/CINCIN/TEMBAGA/TEMPAYAN/PERIUK LAMA

Mengesan barang lama yang berkhadam ataupun berpenunggu, atau yang dimasukkan khadam, yang baik atau sebaliknya. Tujuan saya menurunkan petua ini agar saudara-saudari sekelian dapat mengetahui apa barang yang kita simpan agar tidak menimbulkan perkara berbangkit di kemudian hari

1. Sebaik-baik nya pegang barangan tersebut (cincin, batu, kayu, plastic, tembaga barang mistik, barang purba, barang tarik dan sebagainya) secara beradab dengan tertib.

2. Didahului dengan memerhatikan makhluk yang di jadikan Allah Taala. Baca dalam hati ayat 14 Surah Al Mulk sebanyak 21 kali



Jika barang yang berkhadam atau yang diisi maka akan ada tindakan
pada fizikal luaran dan pada dalaman kita.

Kadang-kadang mungkin anda ingin berkomunikasi dengan khadam /penjaga/penghulu/pengasuh dan sebagainya. Kaedahnya macam biasa bacakan ayat di bawah di dalam hati sebanyak 3 kali

Surat Thaaha ayat 108.



Insya Allah Tuan-tuan akan dapat berkomunikasi dengan penjaga tersebut

2 comments:

  1. Salam. Kami mempunyai pembeli barangan berkhadam yang kebal umum seperti delima merah, geliga lipan, kulit kerbau landau, batu embun, batu pelangi dan sebagainya. Barangan tersebut mestilah kebal umum iaitu untuk kegunaan diri pemilik, perubatan dan mencari rezeki.

    Sekiranya barangan tuan-tuan mencapai tahap sebagaimana yang dinyatakan di atas tadi, kami mempunyai pembeli yang akan membayar berapa saja mahar yang disebutkan oleh pemiliknya. Sekiranya barangan tersebut benar-benar kebal semasa urusan menguji kekebalan barang, pembeli akan membiayai kos pengangkutan dan penginapan pemilik barang di hotel.

    Urusan akan dilakukan di Kuala Lumpur dan kami akan ajarkan kaedah membawa barangan berkhadam ini ke Kuala Lumpur. Mahar akan dibayar secara tunai kepada pemilik barang. Hubungi saya Zull 0129802627 untuk urusan.

    ReplyDelete
  2. Assalamualaikum. saya mencari rawatan di sekitar Pasir Mas.sebelum ini ada jiran yang memberikan saya rokok dan makanan,tak lama selepas itu banyak gangguan berlaku dibahagian dada,perut dan muka.
    Ini email saya : tubuhsatu@gmail.com
    Semoga Allah membalas kebaikkan tuan dengan kebaikkan yang banyak.

    ReplyDelete